Hvis du kunne designe din drøm kost, hvad ville det omfatte? Masser af sort, så måltider og snacks aldrig bliver kedeligt? Masser af godbidder? En dag til at snyde lidt? Nå, hører vi dig-og vi har arbejdet alt det ind i vores program. Følg denne nemme plan for en måned og nyde rigtig mad (ikke kun ris kager og hytteost), din favorit godbidder, selv et glas vin. Tasterne: mindre portioner, mere protein og sundere kulhydrater. Bare mikse og matche en morgenmad, frokost og middag plus to behandler for seks dage i ugen. Så på dag syv, forkæle med en snyde dag.

 


Morgenmad

300 kalorier per portion.

1. Jordnøddesmør og æble quesadilla: 8 “hel-hvede tortilla + 1 spsk jordnøddesmør + 1 skiveskåret æble

2. Abrikos ricotta morgenmad sundae: 1 kop nonfat ricotta ost + knivspids muskatnød + ½ tsk agave nektar + 4 hakkede abrikoser

3. 1 æg krypteret i 1 tsk olie; 1 hel-hvede bagel tynd; 1 kalkun pølse link; 6 ounce natriumfattige grøntsagssaft

4. Strawberry fransk toast: 1 skive hel-hvedebrød dyppet i 1 pisket æg og kogte i 1 tsk smør + 1 kop snittede jordbær

5. 1 kop ristede havre korn + 1 kop 1% mælk eller sojamælk + 2 spsk tærte tørrede kirsebær + 1 spsk hakkede valnødder

6. æg sandwich: 1 hel-hvede engelsk muffin + 1 æg stegt i 1 olie + 1 ounce canadiske bacon tsk olivenolie (ca. 2 skiver) + 1-2 skiver tomat

7. Pandekager og bacon: 2 frosne pandekager + 1 tsk honning + ½ skiver banan; 2 skiver kalkun bacon

8. 1 kop klid flager + 1 kop 1% mælk eller sojamælk + ¾ kop blåbær

9. Huevos Rancheros: 6 “majs tortilla + 3 æggehvider stegt i 1 tsk olivenolie + ½ kop sorte bønner + ¼ kop frisk salsa + ¼ kop nonfat almindelig græsk yoghurt

10. Sunflower pære vaffel: 1 fuldkorn frosne vaffel + 1 spsk smør solsikke (smager som solsikkefrø-loaded med protein) eller enhver møtrik smør + 1 skiver pære

11. Maple mandel havregryn: 1 kop kogt havregryn + 1 spsk mandel smør + 2 tsk ahornsirup

12. Røget laks roll-up: 8 “hel-hvede tortilla + 1 spsk flødeskum ost + 1½ ounce røget laks + 1 snittede forårsløg

13. Smoothie! 1 kop nonfat yoghurt naturel blandet med 1 kop frosne ferskner + ½ kop calcium-berigede appelsinjuice + ½ banan + 1 spsk jorden hørfrø + knivspids muskatnød

14. græsk yoghurt parfait: 8 ounce nonfat almindelig græsk yoghurt + 1 tern nektarin + 1 tsk honning + 3 spsk snittede mandler