Carrots Tomatoes Vegetables and Other FruitsUtallige anmeldelser er konstateringen af, at en spise rutine højt i plante sustenances og lav i kød kan være nyttigt at dit velbefindende. Specialister har fundet, at høj kød udnyttelse kan bede til forskellige livs- invaliderende lidelser, for eksempel, malignitet, koronar sygdom, og himlen er den grænse derfra.


Ting at være, hvad de er, vi indser, at vi burde mindske vores kød udnyttelse og forøge vores fabrik udnyttelse, men hvor vil proteinet stammer fra i tilfælde af, at vi ikke spiser kød med hver middag? Der er meget af plante nourishments der indeholder høje mål for protein.


De bedste former for grøntsager højt proteinindhold indarbejde grøntsager, der er kedelig grøn i skygge. Talrige grønne grønne grøntsager, for eksempel spinat, grønkål, Collard greens, bok choy, og romaine salat (bare for at give nogle eksempler) har høje mål for protein. Vidste du, at spinat er ganske tyk i protein end et par slags kød? På off chance for, at du tager en gase på en kalorie-til-kalorie korrelation vil du opdage, at spinat indeholder høje mål for protein uden de høje fedtstoffer, der kan findes i kød.


Forskellige former for høj-protein grøntsager indarbejde broccoli, ærter og okra. Sandheden skal frem, alle grøntsager indeholder nogle protein!


Det mest afgørende ting at huske om vegetabilsk protein er den måde, at disse sustenances indeholder “fragmenterede proteiner“, som angiver, at ingen af ​​dem har størstedelen af ​​de grundlæggende aminosyrer inde i en tilsvarende plante næring. Under alle omstændigheder er dette ikke et problem i lyset af, at din krop effektivt kan interface aminosyrerne sammen-blot sikre, at du spiser et sortiment af anlæg sustenances med det mål, at du kan få de fleste af de aminosyrer, der din krop skal være sund.

Som det burde være indlysende, kan grøntsager være en utrolig kilde af protein. Således har et gå på at udvide din køkkenhave optagelse for at få mere lyd protein i din almindelige kostvaner!

 

Hvis du kunne designe din drøm kost, hvad ville det omfatte? Masser af sort, så måltider og snacks aldrig bliver kedeligt? Masser af godbidder? En dag til at snyde lidt? Nå, hører vi dig-og vi har arbejdet alt det ind i vores program. Følg denne nemme plan for en måned og nyde rigtig mad (ikke kun ris kager og hytteost), din favorit godbidder, selv et glas vin. Tasterne: mindre portioner, mere protein og sundere kulhydrater. Bare mikse og matche en morgenmad, frokost og middag plus to behandler for seks dage i ugen. Så på dag syv, forkæle med en snyde dag uden slankepiller.

 


Morgenmad

300 kalorier per portion.

1. Jordnøddesmør og æble quesadilla: 8 “hel-hvede tortilla + 1 spsk jordnøddesmør + 1 skiveskåret æble

2. Abrikos ricotta morgenmad sundae: 1 kop nonfat ricotta ost + knivspids muskatnød + ½ tsk agave nektar + 4 hakkede abrikoser

3. 1 æg krypteret i 1 tsk olie; 1 hel-hvede bagel tynd; 1 kalkun pølse link; 6 ounce natriumfattige grøntsagssaft

4. Strawberry fransk toast: 1 skive hel-hvedebrød dyppet i 1 pisket æg og kogte i 1 tsk smør + 1 kop snittede jordbær

5. 1 kop ristede havre korn + 1 kop 1% mælk eller sojamælk + 2 spsk tærte tørrede kirsebær + 1 spsk hakkede valnødder

6. æg sandwich: 1 hel-hvede engelsk muffin + 1 æg stegt i 1 olie + 1 ounce canadiske bacon tsk olivenolie (ca. 2 skiver) + 1-2 skiver tomat

7. Pandekager og bacon: 2 frosne pandekager + 1 tsk honning + ½ skiver banan; 2 skiver kalkun bacon

8. 1 kop klid flager + 1 kop 1% mælk eller sojamælk + ¾ kop blåbær

9. Huevos Rancheros: 6 “majs tortilla + 3 æggehvider stegt i 1 tsk olivenolie + ½ kop sorte bønner + ¼ kop frisk salsa + ¼ kop nonfat almindelig græsk yoghurt

10. Sunflower pære vaffel: 1 fuldkorn frosne vaffel + 1 spsk smør solsikke (smager som solsikkefrø-loaded med protein) eller enhver møtrik smør + 1 skiver pære

11. Maple mandel havregryn: 1 kop kogt havregryn + 1 spsk mandel smør + 2 tsk ahornsirup

12. Røget laks roll-up: 8 “hel-hvede tortilla + 1 spsk flødeskum ost + 1½ ounce røget laks + 1 snittede forårsløg

13. Smoothie! 1 kop nonfat yoghurt naturel blandet med 1 kop frosne ferskner + ½ kop calcium-berigede appelsinjuice + ½ banan + 1 spsk jorden hørfrø + knivspids muskatnød

14. græsk yoghurt parfait: 8 ounce nonfat almindelig græsk yoghurt + 1 tern nektarin + 1 tsk honning + 3 spsk snittede mandler