Carrots Tomatoes Vegetables and Other FruitsUtallige anmeldelser er konstateringen af, at en spise rutine højt i plante sustenances og lav i kød kan være nyttigt at dit velbefindende. Specialister har fundet, at høj kød udnyttelse kan bede til forskellige livs- invaliderende lidelser, for eksempel, malignitet, koronar sygdom, og himlen er den grænse derfra.


Ting at være, hvad de er, vi indser, at vi burde mindske vores kød udnyttelse og forøge vores fabrik udnyttelse, men hvor vil proteinet stammer fra i tilfælde af, at vi ikke spiser kød med hver middag? Der er meget af plante nourishments der indeholder høje mål for protein.


De bedste former for grøntsager højt proteinindhold indarbejde grøntsager, der er kedelig grøn i skygge. Talrige grønne grønne grøntsager, for eksempel spinat, grønkål, Collard greens, bok choy, og romaine salat (bare for at give nogle eksempler) har høje mål for protein. Vidste du, at spinat er ganske tyk i protein end et par slags kød? På off chance for, at du tager en gase på en kalorie-til-kalorie korrelation vil du opdage, at spinat indeholder høje mål for protein uden de høje fedtstoffer, der kan findes i kød.


Forskellige former for høj-protein grøntsager indarbejde broccoli, ærter og okra. Sandheden skal frem, alle grøntsager indeholder nogle protein!


Det mest afgørende ting at huske om vegetabilsk protein er den måde, at disse sustenances indeholder “fragmenterede proteiner“, som angiver, at ingen af ​​dem har størstedelen af ​​de grundlæggende aminosyrer inde i en tilsvarende plante næring. Under alle omstændigheder er dette ikke et problem i lyset af, at din krop effektivt kan interface aminosyrerne sammen-blot sikre, at du spiser et sortiment af anlæg sustenances med det mål, at du kan få de fleste af de aminosyrer, der din krop skal være sund.

Som det burde være indlysende, kan grøntsager være en utrolig kilde af protein. Således har et gå på at udvide din køkkenhave optagelse for at få mere lyd protein i din almindelige kostvaner!